برنامه های شارژ سریع باتری گوشی کدام ها هستند؟
نوشته شده توسط : بهاره مقاسیان

برنامه شارژ سریع باتری گوشی	برنامه شارژ سریع باتری موبایل	اپلیکیشن شارژ سریع باتری

برنامه شارژ سریع باتری گوشی چه برنامه ای است؟ 

یکی از بزرگترین مشکلات دستگاه های هوشمند که کاربران همیشه با آن رو به رو هستند ظرفیت باتری ها می باشد که در اکثر موارد جواب گوی پردازنده های پر سرعت و صفحه نمایش های بزرگ نبوده و در صورت فعالیت مداوم دستگاه تنها چند ساعت دوام دارند. تا کنون چندین راه حل برای برطرف سازی این مشکل پیشنهاد شده و حتی باتری های جدید نیز ساخته شده اند که در نهایت هر کدام از پیشنهادات به نحوی شکست خورده است. یکی از برترین راه های موجود و یا حتی می توان گفت تنها قابلیتی که طرفداران بسیاری نیز به خود جذب کرده است برنامه های شارژ سریع باتری گوشی می باشند که به کاربران امکان می دهد تنها در چند دقیقه شارژ باتری به 100 درصد برسانند. گرچه این قابلیت به صورت سیستمی، بیشتر در اختیار میان رده ها و پرچمداران بوده و دیوایس های معمولی از آن بهره ای نبرده اند. اما امروز و در این پست قصد داریم که این محدودیت را نیز برای اسمارت فون های معمولی بشکنیم و شما را با چند برنامه شارژ سریع گوشی آشنا کنیم. 

لیستی از بهترین برنامه های شارژ سریع باتری گوشی : 

اولین برنامه شارژ سریع باتری گوشی : نیترو شارژ (شارژ سریع باطری) 

 این برنامه وقتی گوشی را به شارژر متصل میکنید، تمام برنامه های اضافه رو میبندد، اینترنت دستگاه و وای فای و بلوتوث و ... قطع میکنه تا دستگاه خیلی سریع شارژ شود. وقتی هم که گوشی شارژ شد برنامه آلارم میدهد که شارژ پر شده تا بیای و گوشی رو از شارژ در بیارید. البته وقتی گوشی رو از شارژ در میارید وضعیت دستگاه به همون حالت قبل از شارژ بر میگردد. تازه کلی اطلاعات هم از دمای باطری، ولتاژ باطری، مدت زمان باقی مونده تا پر شدن شارژ باطری و تکنولوژی ساخت باطری و ... میدهد.

برنامه شارژ سریع باتری گوشی نیترو- برنامه های شارژ سریع باتری گوشی - پلیکیشن شارژ سریع باتری

 

دومین برنامه شارژ سریع باتری گوشی : Ultra Fast Charge Ad-free 

برنامه شارژ سریع باتری گوشی ultra fast- برنامه های شارژ سریع باتری گوشی- اپلیکیشن شارژ سریع باتری

Ultra Fast Charge Ad-free یکی اپلیکیشن شارژ سریع باتری گوشی می باشد که توسط تیم SlickWays™ توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه قابلیت ها و الگوریتم های پیشرفته ی به کار رفته در برنامه Ultra Fast Charge هر کسی را قادر می سازد تا در مدت زمانی بسیار کوتاه باتری دستگاه خود را شارژ کرده و از یک شارژ فوق العاده سریع لذت ببرد. سیستم کار اولترا فست شارژ کاملا اختصاصی است و با الگو های از پیش تنظیم شده تمامی منابع مصرف کننده ی باتری را در هنگام شارژ متوقف می سازد! به گفته ی توسعه دهنده ی این اپ حتی می توان گفت که سرعت شارژ تا سه برابر افزایش پیدا کرده و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی برای باتری به راحتی خواهید توانست هزاران بار آن را شارژ نمایید. علاوه بر این اگر به روت دسترسی دارید امکانات بیشتری در اختیارتان بوده و یک شارژ فوق سریع را تجربه خواهید کرد!

 سومین برنامه شارژ سریع باتری گوشی :  Super Fast Charger 5x

برنامه شارژ سریع باتری گوشی سوپر فست شارژر- برنامه های شارژ سریع باتری گوشی-	اپلیکیشن شارژ سریع باتری

یکی دیگر از برنامه های شارژ سریع باتری گوشی که گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی شارژ می کند بی شک این برنامه است که البته با جستجویی ساده در فروشگاه های معتبر عرضه برنامه های اندرویدی می توان تعداد انبوهی از این برنامه ها را مشاهده نمایید که فرایند فعالیت انها این گونه است که با استفاده از برخی تعاریف حلوی برخی از فعالیت های گوشی و یا تبلت را می گیرند تا به آن اجازه دهند هرچه سریعتر شارژ شود. 

برای استفاده از این برنامه لازم نیست کار زیادی انجام دهید چرا که ابتدا باید گوشی را به شارژر متصل کنید و سپس وارد برنامه " super fast charger 5x " شوید دکمه پاور را از وسط نمایشگر نمایشگر خود بفشارید تا فرایند عملیات این برنامه صورت گیرد. 

چهارمین برنامه شارژ سریع باتری گوشی : 

برنامه شارژ سریع باتری گوشی  fast charghing - برنامه های شارژ سریع باتری گوشی - اپلیکیشن شارژ سریع باتری

Fast Charging 3.1 Ad Free یک اپلیکیشن شارژ سریع باتری گوشی است. این نرم افزار سطح ولتاژ را در گوشی شما مدیریت میکند و باعث میشود گوشی شما به اندازه 20 تا 40 درصد سریعتر شارژ شود. همچنین این نرم افزار هنگام شارژ برای شما اعلان نشان میدهد و شما باید هنگام شارژ گوشی اندرویدی خود این نرم افزار را در حال اجرا داشته باشید. هنگامی که شما شارژر خود را متصل کنید این برنامه به طور خودکار فعال می شود و سرعت شارژ شدن دستگاه شما را افزایش می دهد. با توجه به آزمایش های ما، این اپلیکیشن زمان شارژ شما را (بسته به نوع دستگاه شما) حدودا 20٪ -40٪ کاهش می دهد.

✤ رابط کاربری زیبا و کاربر پسند
✤ نمایش ظرفیت باتری در برنامه
✤ فعال کردن خودکار حالت شارژ سریع (fast charging mode)
✤ خاموش کردن خودکار WiFi، 3G
✤ خاموش کردن خودکار بلوتوث
✤ و …

روش کارکرد برنامه :  وقتی که شما شارژر خود را متصل کنید، Fast Charging آن را شناسایی و مصرف برق گوشی/تبلت شما را محدود می کند. آنوقت باتری شما در طول زمان شارژ قدرت زیادی می گیرد و بنابراین می تواند بسیار سریع شارژ شود. با توجه به آزمایش های ما، این اپلیکیشن زمان شارژ شما را حدودا 20٪ -40٪ کاهش می دهد (بستگی به دستگاه دارد).

کاربران گرامی توجه داشته باشید :  درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تبلیغات آزاردهنده درون برنامه ای وجود دارد که در نسخه ای که ما برایتان قرار داده ایم این تبلیغات مزاحم بطور کامل حذف شده اند. 

پنجمین برنامه شارژ سریع باتری گوشی : 

 برنامه شارژ سریع باتری گوشی مستر -برنامه های شارژ سریع باتری گوشی- پلیکیشن شارژ سریع باتری

Fast Charger Battery Master یک برنامه شارژ سریع باتری است که تا به این لحظه بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده است. این برنامه یک راه حل بسیار جامع و کامل برای بهینه سازی شارژ باتری و افزایش سرعت آن بوده و این کار را از طریق قطع برخی اتصالات باز و همچنین غیر فعال کردن برنامه‌هایی که در پس زمینه باز بوده و در طول مراحل شارژ موجب مصرف باتری می‌شوند، انجام می‌دهد. این اپ جالب به صورت کاملاً خودکار قادر است تا سرعت شارژ باتری را افزایش داده و برخی سرویس‌ها و برنامه‌های فعال در پس زمینه سیستم عامل مانند اتصالات وای-فای و بلوتوث را در زمان اتصال به شارژر به طور موقت خاموش و غیرفعال نماید. دیگر قابلیت‌های بهبود تک لمسی این برنامه شامل غیرفعال کردن برخی قابلیت‌های غیر ضروری مانند چرخش خودکار صفحه نمایش و نشانگر وضعیت شارژ باتری، نیز می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های جالب Fast Charger Battery Master این است که می‌توان برنامه را طوری تنظیم کرد که به محض اتصال گوشی به شارژر فعال شده و بدین ترتیب نیازی به باز کردن دستی آن نداشته باشید. این اپلیکیشن با گوشی‌هایی که از سیستم عامل اندروید 4.2 به بالا کار می‌کنند، سازگاری کاملی داشته و در هنگام نصب، اجازه دسترسی به شبکه، اتصالات و تنظمیات سیستمی را طلب می‌کند.

شما چه اپلیکیشن موبایل اندرویدی می شناسید که جزء برنامه شارژ سریع گوشی باشد؟ 

فروشگاه اینترنتی پلازا فروشگاهی آنلاین برای خرید شارژر گوشی با بهترین قیمت است.




:: برچسب‌ها: شارژ گوشی , شارژر , شارژ موبایل , شارژ سریع , تکنولوژِی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: